wtorek, 16 października 2012

Poranna pobudka, czyli jak wstać i przeżyć:)

Przyszła jesień, a z jesienną aurą rozpoczęły się nasze problemy z porannym wstawaniem. Niestety dni są coraz krótsze, noce dłuższe i na dodatek to parszywa zmiana czasu, która zbliża się nieubłaganie. Co robić, aby wstać szybko i bezboleśnie. Wielu lekarzy radzi zostawiać chociażby uchylone okno na noc. Wiem, że dziewczyny są niesamowitymi zmarzluchami, dlatego ja osobiście otwieram okna na tzw. mikro-wentylację, teraz taka usługa jest praktycznie w standardzie do każdego okna. Dodatkowo, dobrym pomysłem jest unikanie mocnych, alkoholowych trunków pod koniec dnia, to gwarantuje głęboki sen i dość witalną pobudkę. Dla palaczek - ostatni papierosek to góra godzina 20.00, nikotyna bowiem wpływa na sen podobnie jak kofeina zawarta w kawie. Dobrym pomysłem może być bawełniana bielizna lub piżama, tak aby skóra mogła bez problemu oddychać, takie piżamki znajdziecie chociażby w La Senza, Intimissimi, czy  nawet w Gattcie. Dodatkowo, należy pamiętać, że nasz pokój również musi być pozytywny, aby dobrze się wstawało, pamiętać należy,  że przy najbliższym remoncie wybieramy kolory jasne. Mi osobiście podoba się paleta kolorów jasnych farb Dekroal, które są nie tylko farbami zmywalnymi, ale również świetnie trzymają kolor nawet kilka lat. Mnie osobiście spodobała się strona internetowa firmy Dekoral, gdzie farby posegergowane są w odcień kolorystyczny i pięknie ponazywane grupowo, znajdziemy tutaj kolekcję 'Lekko jak z płatka', moją ulubioną, gdzie dominują beże i wanilie, a moimi faworytami są capuccino i kawowa pralinka. W tej palecie znajdziecie również odcienie lekko pudrowe, także idealne dla słodkich dziewczyn:). Fajną grupą jest również 'Radość w rozkwicie' czyli typowe kolory lata, żółte i radosne. Ja uwielbiam piasek pustyni i herbacianą różę, sama mam taki kolorek w jednym pokoiku, powiem Wam, że wygląda bardzo elegancko. Dla ulubienic fuksji Dekoral proponuje kolekcję 'Tajemniczy ogród. Prawdziwe modowe tygrysice wybiorą pewnie żakardowy amarant, cytrynowy tiul, czy turkus - z kolekcji 'Kolory wielkich miast'. Rozpisałam się trochę op tych farbach, ale wynika to z faktu, że jestem bardzo zadowolona z Dekoralu i gdy słyszę, że niektórzy robią zakupy w sklepie z farbami na kilkanaście tysięcy złotych to zastanawiam się po co?. Co do Wytrzymałości farb - z miesiąc temu, na świeżo pomalowaną ścianę oparłam swoje nowiutkie Wranglery, oczywiście jakie było moje zaskoczenie, gdy widzę jak ściana przybrała kolor ciemno niebieskiego jeansu w kształcie dość zgrabnego (ach ta skromność) kolana...W strachu przed niedoszłymi konsekwencjami pobiegłam do  łazienki, wzięłam pierwszy, lepszy ręczniczek i troszkę mydła w płynie i zmyłam plamę - co ciekawe, nie został nawet zaciek! kolor utrzymał się, a za kilka godzin ściana wyschła i wyglądała jak nowa! Dlatego serdecznie polecam. Przypominam, iż mój blog nie powstaje w celach reklamowych., jeśli coś mi się wyjątkowo podoba i zrobiło na mnie wrażenie - to po prostu o tym piszę.