środa, 17 października 2012

Cętki, czyli lamparci look na jesień 2012

Nigdy nie byłam przekonana do motywów zwierzęcych, zawsze kojarzyły mi się z małomiasteczkowymi stereotypami i nie były dla mnie w żaden sposób inspirujące, jednakże, po latach znalazłam odpowiedź na pytanie dlaczego tak tych wzorów unikałam - nie potrafiłam ich po prostu nosić, kierowałam się przesadyzmem, bo jeśli spodnie rurki w lamparta to bluzeczka też w tym samym kolorze lamparta - a to powinno wyglądać zupełnie odwrotnie - jeśli spódniczka w lamparta brązowego to bluzka w lamparta białego, a nie brązowego (czyli pomysł na jeden wzór jest w porządku, ale kolorki muszą się od siebie różnić Drogie Panie). W tym sezonie radziłabym zapomnieć o zeberkach i postawić właśnie na lamparcie cętki. Co ciekawe wzór -obecny jest nie tylko na bluzkach i spodniach, znajdziemy go również na butach. W USA takie lamparcie trampki noszą wszystkie nastoletnie gwiazdy Punk (ja polecam Vansy - kultowe, zawsze w modzie ok. 170zł). Co do spódnic - niezłe propozycje na ten sezon ma River Island (niestety cena troszkę odstrasza ok. 200zł, przy czym spódniczka jest dość cienka mimo, że ma podszewkę), ale za to River Island rekompensuje nam droższą spódniczkę jej tańszym odpowiednikiem za 99zł i to z doszytą do talii baskinką - to mi się jak wiecie bardzo podoba. Po spodnie należy udać się zdecydowanie do Stradivariusa lub Bershki, można zajrzeć również do New Yorkera (od 99 -150zł za sztukę). Spodnie muszą mieć koniecznie rurkowe zakończenie, tak aby można je było wsadzić w buty typu kowbojki lub botki (pamiętajcie o nitach na butach). Jeśli chcecie zaszaleć to spódnicę w cętki można połączyć z bluzką z jakimś wielkim nadrukiem.
Dla dziewczyn, które nie przekonają się do tych cętek mam rozwiązanie - jakiś dodatek typu apaszka 9w Pretty Girl są piękne za ok 30zł), można również zainwestować w broszkę (widziałam ostatnio w Six za ok. 23zł), każdą z cen Wam podawanych zaokrąglam, gdyż nie spamiętam tych końcówk (0,79/0,99 itp.).
Dziewczynki - nie bójcie się zaryzykować i zakupcie coś zwierzęcego, jeśli nie będzie pomysłu na dobranie rzeczy - piszcie!, chętnie pomogę, doradzę jakiś fajny modowy zestaw:)