piątek, 19 października 2012

Jesienna kolecja butów CCC

Najnowszą kolekcję butów CCC poleca w tym roku Ania Przybylska, ja z tymi bucikami mam rzadko do czynienia musze przyznać bez bicia, ale to z powodu takiego, że mam swoją ulubioną markę której się trzymam, która mnie nigdy nie zawiodła, a jeśli już to szybkie uwzględnienie reklamacji (jedne raz się zdarzył defekt) doprowadziło do tego, że ja praktycznie nie szukam butów, ale od razu kieruję się do małego butiku z marką Mario Bolucci i buty Venezia (polecam serdecznie). Moja siostra na przykład jest zakochana w butach z  CCC i to nie koniecznie w Lasockim (który jest najdroższy tam). W tym sezonie Lasocki właśnie proponuje przede wszystkim kolor jasno brązowy, kozaczki wyglądają dość zwiewnie w porównaniu w 2011 i wszystkie mają klockowy obcas (co jest dużym atutem). Klasyczne, czarne modele są tutaj również dostępne.
Oprócz Lasockiego, moja siostra oszalała na kolekcję Jennifer&Jennifer, więc ja postanowiłam wziąć katalog i zobaczyć nad czym tutaj taki zachwyt. Muszę przyznać, że niektóre modele wyglądają bardzo ciekawie np.brązowy kowbojek z jakby naciąganą po kolana skarpetką (już wbudowaną) za 179,90 9dobry wybór w dobrej cenie), ponieważ ja wolę przekombinowane buty, mnie urzekły takie bardziej półbuty na koturnach, zamszowe w wielu pięknych kolorach np. czerwień, beż, camel, zielony, a nawet niebieski -tutaj znajdziemy buty zarówno na suwaczek jak i wiązane z przodu (ja wolę te na suwaczek, bo się szybciej wkłada i ściąga) chociaż na sznurówkę tez ma swój plus - trzyma ściślej nogi (także komfort za użyteczność- wybór należy do Was Kochane!). Co jeszcze CCC proponuje w tym sezonie 2012? Są takie jedne, piękne kozaczki w najmodniejszym w tym sezonie kolorku jasnego brązu, bardzo proste, ocieplane, nieźle szyte za niecałe 140zł i to również się opłaca. Teraz jak tak piszę Wam o tym co widzę, to chyba zdecyduję się chociażby na te koturny czerwone z tego sklepu - dla wypróbowania, bo od niejednej dziewczyny słyszę same pochwały na te buty, a sklep mam w sumie dwa kroki od pracy:)